perjantai 23. elokuuta 2019

Kuvailuja kotona!




Meidän isännän vanhat rillit.
Minulla oli paljonkin vanhoja silmälaseja jemmassa,
sitten eräs henkilö pyysi niitä,
lähetti johonkin eteenpäin ja annoin niitä sitten pois.


Pannani aurinkolasi, tai en tiedä mitkä lasit nuo ovat,
koska ovat todella voimakkaat,
oikein hopeasangoin.

 
En tiedä mitä nekkupaperin sisällä on,
ovat olleet minulla todella monta vuotta!


Pappani kompassi!




Isäni kompassi,
 luulen että liittyy jotenkin sotaan tämä kompassi.
 
 




Ruostetta, siitähän mä tykkään!


 
 


Tämä idea oli jossain lehdessä,
ehkä minäkin osasisin tehdä!
Minulla on jemmassa paljon lankoja!
Sitten kun ei jaksa enään kutoa ja virkata,
niin ehkä sitten langat kepille solmin!

Hyvää viikonloppua!
 
lisää kuvia:
 
sekä instagramissa ja Facebookissa
minun nimellä
 



8 kommenttia: