torstai 9. heinäkuuta 2015

Runoilua!

Tälläisiä runokortteja olen tässä viimepäivät väsännyt!
Siis olen aina ihan aina, kerännyt kaikenlaisia värssyjä ja runoja talteen!
Ja vielä kun niitä kaunolla olen kirjoitellut, siis monia vuosia,
kirjoja ja vihkoja ja muita lehtiöitä onkin aikamoinen pino.
Nykyään ei juurikaan tarvitse kirjoitella,
kun vain klikkaa netistä, niin sieltähän niitä tulee...
Ennenvanhaan lainasin kirjastosta kirjoja ja niistä kopioin!
Mutta ei se mitään, olen aina tykännyt kirjoittaa, siis kirjoittaa kaunoa!
Ja tykkään että käsialanikin on aika kaunis, vaikka itse sanonkin!
Nyt olen heittänyt suurimman osan muistikirjoistani pois,
vain mukavat ja hauskat runot ja värssyt jätin!
Ne kokosin vielä sitten kahteen eri kirjaseen...
Tämä tässä on yksi niistä!
Kuvat ovat mummolani pihasta, narukeinu oli koivun osassa!
Kuvissa on minulle rakkaita ihmisiä, äitini, isäni, mummoni ja pappani
ja papan sisaret, minun elämässä hyvin rakkaat ja tärkeät ihmiset, Elina-täti ja Ida-täti!
 
Aamulla kävin kuvaamassa yön sadepisaroita!
Täällä on ollut oikein kaunis ja aurinkoinen päivä!
Muuramen kunnalla on iskulause:
Aurinkoinen Muurame!
Se piti ainakin tänään ihan paikkansa,
kun käytiin Jyväskylässä, niin siellä satoi ihan kaatamalla!
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Rakastan vanhojen kuvien katselua niin omien kuin muidenkin. Vaikka vanhoissa kuvissa ihmiset poseeravat totisina niin niissä on menneen ajan nostalgiaa. Siksi myös maaseutumuseot kiinnostavat minua.

    VastaaPoista