perjantai 12. helmikuuta 2016

Herkkuja!





Hyvin usein käyn tuolla Viitaniemessä Jyväskylän Ammattiopiston Oppipuodissa.
Niin eilenkin.
Siellä on mukava käydä, nuortuu aina monta kymmentä vuotta,
nuoret siellä juttelee kuin vertaiselleen!
Sehän minua niin piristää ja siitä tulee niin hyvä mieli
Silloin kun minä olin nuori tämä oli Viitaniemen ammattikoulu.
Mutta onhan tähän rakennettu paljon lisää rakennuksia.
Käyn täällä myöskin parturissa ja joskus hieronnassakin.
Oppipuoti on sellainen missä myydään opiskelijoiden päivän aikana tekemiä
ruokia ja leivonnaisia.
Kaikki ovat siis tuoreita, samana päivänä valmistettuja.
Puoti aukeaa vasta klo 13.00.
Että aina en sinne kerkeä, kun olen kaupungissa käynyt,
niin puoti on vielä kiinni!
♥♥♥♥♥
Eilen antoivat mukaan tuollaisen pienen leivonnaisen,
olin sitten niin rohkea, että pyysin toisenkin,
sanoin, että saanko vielä autossa odottavallekin.
TOTTAKAI!
Kotona isäntä meni päikkäreille ja sinä aikana kerkesin syömään omani!
Arvatkaa kummanko jätin hänelle!

1 kommentti: