lauantai 29. lokakuuta 2016

Sydämellistä ♥


 
Olen vähän sellainen, että kun otan ompelukoneen esille,
niin etsin sitten kaikenlaista ompelemista.
Nytkin lyhensin housunlahkeita
ja sitten se into iski....
Tälläinen sydän ♥
 
 
Tämän olen ommellut jo aikaisemmin!
 




Tämän huovutetun palan olen joskus ostanut kirpparilta!
Ja sydänhän siitä nyt sitten valmistui ♥
 

Tämän olen myöskin ommellut jo aikaisemmin!
 
Tämä on vähän isompi!
Kangas on ollut todella kauan minulla,
se on ollut pöytäliina, joskus!
 

Tämä ei ihan onnistunut!
Yhden kokonaan valkoisen jouduin hylkäämään kokonaan!
 
Tämäkin on tyynynpäällinen ollut aikoinaan!


Nämä olen ommellut jo muutama vuosi sitten jouluksi.
Viime jouluna nämä roikkui meillä keittiön kaapin ovissa!
 
 
Nämä hauskat on tallessa,
Tiimarista olen joskus ostanut!

Oikein mukavaa lauantaipäivää teille toivottelen!
 
 

3 kommenttia:

  1. Ihania sydämmiä!
    Pitsisydämmet ja nuo joulusydämmet on niin ihania!😍
    Hienosti tehty!
    Mukavaa lauantai päivää sinulle!😊❤️

    VastaaPoista
  2. Kauniita sydämiä! Niitähän ei ole koskaan liikaa!
    Mukavaa illanjatkoa!

    VastaaPoista