sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

2.3.2019


 
 








Hyppykaverin,
Jens Weisbflogin viimeinen tervehdys
 
Olympiavoittaja Matti Nykänen haudattiin eilen.
Hänen hautansa on lähellä minun läheisteni hautaa.
Kävin siellä tänään viemässä kynttilät omaisteni haudalle.
Paljon oli kynttilöitä ja kukkia Matin muistoksi.
Matista on jäänyt minulle sellainen muisto,
kun Hän tuli ensimmäisistä olympialaisistaan kotiinsa,
niin ihmettelin, että mihinkä nuo ihmiset menevät,
kun tulin kaupungilta kotiin,
ihmisiä kulki aivan kamalan paljon ja ajattelin,
että minä menen perässä, minne sitten menevätkään.
Ja he menivät Matin silloisen kodin pihaan,
vastaanottamaan Häntä.
Oli kyllä mieleenpainuva tapahtuma!
 

6 kommenttia:

  1. Pysäyttävä oli tieto Matin poismenosta!
    Mukavaa maaliskuuta!

    VastaaPoista
  2. Surullista oli Matin poismeno, kun niin nuorena nukkui. Aurinkoa viikkoosi :)

    VastaaPoista
  3. Jotenkin tunnen surua, vaikka ei Matti mulle henk.kohtainen kaveri ollut. Paljon on hänestä kirjoituksia niin hyvää kuin huonoa.
    Liian aikaisin loppui elämä, ainakin minun mielestäni.

    VastaaPoista