tiistai 19. helmikuuta 2013

Vanhat valokuva-albumit


Viime viikonloppuna juttelin ystäväni kanssa eräästä valokuvasta,
jonka olin aikaisemmin viikolla saanut.
Hän haki omat albuminsa ja mitä ihmettä,
kun avaan albumin, niin ensimmäisellä sivulla on kuva,
missä on äitini ja isäni ja vielä kaikenpäälle teksti
missä kuva on otettu: Keuruulla piirijuhlissa, vuosiluku puuttui.
Minulla on tämä sama kuva, mutta nyt sain tietää, että missä kuva on otettu.
Sain nämä kaksi vanhaa, ihanaa, ihanasti rapistunutta albumia itselleni lainaksi.
Löytyihän sieltä sivuilta muutamia minulle hyvinkin rakkaita ja mielenkiintoisia valokuvia.
Oli koko minun lapsuuden perhe monissa kuvissa.
Olen tuntenut tämän ystävän, vain kolme vuotta,
mutta meillä on paljon yhteisiä tuttuja ja hän asuu minun lapsuuden mummulan paikkakunnalla.
Olen tuntenut hänen edesmenneen miehensä, hän oli minun lapsuudenystävien isän veli.
On niin ihanaa, kun olemme ystävystyneet, meitä kuitenkin yhdistää niin moni asia.
Ensitapaamisesta asti olemme olleet, niinkuin olisimme aina tunteneet toisemme.
En tunne montaakaan näin sydämellistä ja ihanaa ihmistä.
♥ Tämä ystävyys on tuonut elämääni niin paljon, muistoja menneestä, 
lapsuuden kesistä ja muistakin lapsuuden maisemista,
myös tätä päivää voin jatkaa osin niinkuin ennen, kuin kotiin menisin,
kun hänen luokseen menen ♥
 
 
 
 

2 kommenttia: