maanantai 23. helmikuuta 2015

Kassi täyteen kirpparilla!

 
Kirpparilta ostin tämän uuden kassin.
Toisessa päässä on kaksi pyörää, kätevä vetolaukku!
Ja kun tämän taittelee, niin todella pieneen kokoon menee,
mukava ottaa mukaan varakassiksi!
Laukku oli täynnä ostoksia, kun lähdin kotiin!
Ei ollut tarkoitus mihinkään lähteä lauantaina,
kun telkkarista tuli niin paljon urheilua,
MM-hiihtoja ja sitten vielä illalla yleisurheilun SM-hallikisat,
mutta MIES sanoi, että käydään nyt vaikka siellä kirpputorilla!
Siis täältä meiltä on sinne matkaa, koska se on tuolla Jyväskylässä!
No minä sitten lähdin, kun oikein kyytiä tarjottiin!
(siis ei mies sinne sisälle koskaan tule, autossa odottelee)
Reissu olikin sitten aika mukava,
kotiintuomisia olikin melkoisesti, niistä sitten lisää myöhemmin!
 
Kun on näin kauniisti laitettu tiedot ja hinnat,
niin tulee ostajallekin hyvä mieli ♥
 
 
 
Minulla on kolme erilaista vanhaa helmitaulua!
En tiedä mikä näissä sitten viehättää!
... oisko se, että tuo laskutaito on aina ollut vähän niin ja näin...
 
Tässä on kolme rakasta koruani.
Vasemmanpuoleinen on tyttäreltä saatu hopeinen enkeli,
se on käsityönä tehty Peurussa, tytär toi sen minulle tuliaisiksi.
Oikealla ylhäällä on cameekoru, jonka olen ostanut äidilleni lahjaksi.
Alimmainen on hopeinen Unikkokoru.
Niitä valmistettiin vain muutama kappale silloin kun Unikko täytti 50 v!
Me olemme samanikäisiä ja Unikko on ollut aina sen mun juttu!
(Koru tilattiin oikein erikseen, enkä kysynyt hintaa,
kun suoraan sanon, niin oli vähän liian kallis,
mutta en kehdannut sitten olla ostamatta!)
 
 

4 kommenttia: