perjantai 21. elokuuta 2015

21.8.1948

Tänään on äitini ja isäni hääpäivä.
Eilen kävin siellä mummolassani,
missä äitini ja isäni ovat asuneet kolme ensimmäistä yhteistä vuottaan.
Minä olen syntynyt Jyväskylässä,
mutta kakki lapsuuteni kesät olen siellä mummolassa viettänyt,
ja olihan se ihana ja koskettava asia päästä siellä käymään,
en ole siinä talossa käynyt yli neljäänkymmeneen vuoteen.
Kerron ja laitan kuvia myöhemmin!

Oikein ihanaa perjantaipäivää teille toivottelen.
Minä lähden kohta Jyväskylän Hippokselle Kirin pesispeliin,
olen ollut tällä viikolla tiistaina, keskiviikkona ja tänään Hippoksella,
menen vielä huomennakin,
huomenna on Kirittärien peli Mansea vastaan,
jos voittavat menevät loppuotteluihin,
tänään on Kirin miesten peli, tuli voitto tai tappio,
niin pelit jatkuu vielä, koska heillä on voitto ja tappio,
voittoja pitää olla kolme!
On tuo pesäpalloinnostus herännyt uudelleen,
kun tänne muutimme,
olihan tässä välissä muutamien vuosien taukoa!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti