maanantai 9. lokakuuta 2017

Ystävän kodassa lettukestit!






Nämä farkut ovat minun vanhat.
Siis todella vanhat.
Olen katkaissut lahkeet ja nämä roikku sellaisessa
putkessa aikoinaan meillä lastenhuoneen seinällä,
taskuissa saivat lapset pitää tavaroitaan.
Jos löydän kuvan, laitan sen joskus tänne!


Rahkaa ja puolukoita!


Ystävän kodassa lettuja maisteltiin viime viikon aurinkoisena päivänä!


Siellä vielä kukat kauniisti kukkivat!

Hänellä on perhospuu!
Minä olen vienyt sinne nuo keraamiset perhoset,
olen ne joskus itse tehnyt!
Ovat olleet tuossa jo muutaman vuoden,
kesät ja talvet!

No niin sain idean pienestä pöydästä...
siis pöydän päälle tälläinen "lisäosa"...
 



Oikein antoisaa ja mukavaa ja värikästä viikkoa!
Sama harmaus täällä tänään kun eilenkin!
Eilen käynyt ulkona ollenkaan, mutta tänään on lähdettävä
haukkaamaan happea!
 
lisää kuvia:
 
 

9 kommenttia:

  1. Ihania syksyisiä kuvia! Voi että nuo nuotioletut onkin sitten hyviä..Nam!:) Kiva tuollainen perhospuu ja olipas hauska idea tuo pikkupöytä, kauniit jalat! Ihanaa alkanutta syksyistä viikkoa sinne♥

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia! Hauskat farkut!
    Leppoisaa viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Nam, ihania lettuja.
    Hauska idea tuo perhospuu!
    Mukavaa alkanutta viikkoa sinne! :)

    VastaaPoista
  4. Samaa harmaata ja sadetta täälläkin. Mutta kiva kun on ruskan väriä ympärillä.

    VastaaPoista