torstai 15. elokuuta 2019

Rakkaita esineitä!


 

En tiedä mihin lukkoon ovat sopineet,
mutta mummolan avaimia ovat!


 
Silitysrauta, minkä jo myin kirpparilla,
mutta sitten se oli siellä myytävänä,
ja ostin takaisin. tuon kahvan on pappani ihan itse vuollut!
Aika vanha tuokin  on!
 
 


Avaimiakin olen siis keräillyt ja joitakin vieläkin on tallessa!
Joskus nuoruudessa niitä piti myöskin maalailla!
Yritin saada maalia pois, en saanut!

Onneksi en sentään kaikkia ole maalilla sotkenut!
 
Mukavaa torstaipäivää mummoni ruusukupin kera!
 

8 kommenttia:

  1. Minulla on kaksi tuollaista vanhaa silitysrautaa varastossa, ovat mummoni tai isomummon vanhat.En ole keksinyt minne ne laittaisin kotona, ovat mun aarteita.

    VastaaPoista
  2. Vanhoissa avaimissa on jotakin hyvin viehättävää! Ihana mummon ruusukuppi <3

    VastaaPoista
  3. Minulla on tehty taulu noista vanhoista avaimista jossain postauksessa olen sen myös esittänyt. Minusta ne on jokainen pieni taideteos. Ihana kuppi ja silitysrauta.

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia jälleen!
    Avaimia on itsellänikin. Niistä saa kivoja juttuja ja asetelmia.
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista