maanantai 22. kesäkuuta 2020

Luonnonkauneutta















Minulla on ollut tälläinen hellehattu,
aivan ihana ja hyvin mun päähäni sopiva,
nyt ihmettelen, miksi olen sen hävittyt.
Kävin kaupasta etsimässä hellehattua,
no olihan niitä, mutta ei ne mahtunut mun päähäni,
tiedänkin, että mulla on aika iso pää...
mutta ei muutenkaan olleet mukavanoloisia...
mitä tästä opin, ei kaikkea kannata hävittää!


Tälläinen huopahattukuvakin tuli vastaan,
muistan, että tämäkin oli hyvin mun päähäni sopiva,
ei  ole tätäkään enään,
mutta ei myöskään tähän säähän sopiva olisikaan...

Oikein mukavaa tätä alkavaa viikkoa!
 

4 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat♥ Hellehattu olisi kyllä nyt niin hyvä, taisivat luvata tälle viikolle ihan +30tä:) Aurinkoista viikkoa sinne♥

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia!
    Hattuasia on kyllä vaikea. Itsellänikin on iso pää ja jos sopivan hatun löytää, niin se on lottovoitto!
    Aurinkoa jatkoon!

    VastaaPoista