torstai 29. tammikuuta 2015

Kauniita käsialoja käsin kirjoitettuna!

Kirjeen olen saanut entiseltä työkaveriltani, Julialta,
hän täyttää maaliskuussa 92 vuotta.
Kuvan on isäni antanut äidilleni vuonna 1946!
Kuva oli meillä kotona kehyksissä ja tauluna seinällä,
silloin kun olin pieni tyttö!
Kuvan takana on tekstiä, mutta se on liimattu pahvin päälle,
niin teksti ei näy!

Tämä käsiala on vuodelta 1940!

Tämä on samasta kirjeestä kuin ylempi teksti!
Isäni täti on saanut tämän kirjeen 50-vuotispäivänään!
Kirje on minulla tallessa.
On minun suurimpia aarteitani!

Tässä tämäntapaista käsialaa!

Käsialanäytteet Spede Pasaselta, Irvin Goodmanilta ja Vesa Keskiseltä!
Vesahan on silleen tuttu mies,
että aikoinaan tein heidän ilmoituksiaan ja Vesa ja veljensä Pekka
olivat usein mukana kun ilmoituksia valmistettiin
ja muutenkin firma missä olin töissä teki paljon yhteistyötä
kyläkaupan kanssa, mutta aikaa näistä vuosista on tosi paljon!
 

3 kommenttia: